Live life for the moment because everything else is uncertain!

I just want to sleep..

Hej, sitter i skolan.. Jätteroligt. Fast nej. Jag är så trött och det är fucking måndag. Har knappt gjort nått idag för att vi inte hade nån lärare på mattelektionen från 9 till 10 i 10, så får se nu om han kommer. Fattar noll av matten jag håller på med. Yay. Haha nej, men hm, hur ser min vecka ut?..
 
Måndag(idag): Skola, ingen aning.
Tisdag: Skola, ingen aning.
Onsdag: Skola, ingen aning.
Torsdag: Skola, ingen aning.
Fredag: Skola, Borlänge, Chilla.
Lördag: CHILLA
Söndag: CHILLA.
 
Alltså, har all tid i världen att blogga, haha, suck, hoppas bah jag kommer ihåg det. Kanske ska fixa bloggdesign snart också! MHMHMHHM, jag har inget liv nej. Näe.. Nepp, nääääeh.. HEJDÅ.
 
OLD PICTURE. lol, emo och fin, jao, svart nagelack, svart hår, svart smink, svarta kläder. MYSIGT.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback