Live life for the moment because everything else is uncertain!

When I'm losing my control, the city spins around, you're the only one who knows, you slow it down

Rubrik från låten ''Look after you'' antingen med min favorit, Louis Tomlinson, eller från bandet The Fray, har dock aldrig hört deras version. Kanske man ska göra? Jag vet inte. Just nu sitter jag i skolan och har lunch, efter skolan blir det fika med moster. Kanske ska gå och kolla vad det är för käk.. Om jag orkar.. Så segt och kallt att gå till matsalen, biblioteket är ganska varmt. Snart är det helg och fan så jag längtar. Ska ändra bloggdesignen och börja blogga mer igen. För att just nu känner jag att jag har lust till det. Lägga in massor av foton ska jag också göra. Men ja, ni får ha de så .. bra? Uppdaterar sen. Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback