Live life for the moment because everything else is uncertain!

Fortfarande trött, dock sitter jag i skolan.

Väntar på att min lärare ska komma, så jag kan snacka med henne om schemat, vet inte vad jag har eller när jag börjar. LYCKAT. Fast nej, vill bara sova, men har första NO lektionen idag, vore nog bra att inte missa den. En till sak jag kom på när jag parkerade moppen var att jag skulle ha med mig ritningar till träslöjden + astmaspray och allergitablett, great, har INGET av det med mig, får se hur vädret är på lunchen, så kanske jag kan åka hem och hämta. Men ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, så vi hörs! :)
 
update2: aaah, såg just en asläskig kines/japan här, en tjej dessutom, såg jätteläskig ut.
och sen missar jag även big in japan med ULRIK idag, fuck. Tro om det finns nå repris? Ahum, vi får se!
 
 
Snygg typ på bilden också, åh, pojkar med ljusa ögon ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback