Live life for the moment because everything else is uncertain!

31 Juli & 1 Augusti.

Hello! Som jag skrev senast skulle vi grilla, det blev det också, sjukt god mat och hade det trevligt nere på kalvdans med Philipe och hans polare hela kvällen. Sedan drog jag och Philipe hem till mig och så tog vi bussen till stan runt 11 kanske och drog till donken och käkade, efter det gick vi till resecentrum och tänkte ta bussen hem, så hade sista bussen gått, så vi fick lov att gå till Vallhov, väl hemma chillade vi, Philipe sov över och sen tog vi en låååång sovmorgon /för honom var det lång iallafall.. haha../ i vilket fall när vi gått upp käka vi frulle, sen drog ner på stan med moppen för att leta lampa till den, fanns ingenstans, haha, inte ens Ok hade en? Helt sjukt. Efter det drog vi till mig igen och bestämde oss för att baka kanelbullar, så ner till affärn och köpte mjöl, pensel, pärlsocker och mjölk. Kom sedan hem, bakade, eller ja, inte jag speciellt mycket, men syster och Philipe gjorde. Efter vi bakat så fikade vi lite och sen käkade mat och sen så drog vi ner till kalvdans och bjöd morbror och kusiner på lite fika och så drack jag en kopp kaffe där, sen åkte vi och handla till mamma, hem med det och sen drog vi till stadsparken och lekte där, haha, var folktomt så det gick ju bra! Sen ner till kalvdans igen och stod och prata i någon timma..
Drog sedan hem och tog en dusch och sen slog jag mig ner i soffan med nybakta bullar och mjölk. 
 
Klockan är nu snart tjugo i två och har precis lagt mig med datorn, ska nog försöka sova snart, men ville vara lite trevlig och blogga ändå! Hejrå people!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback