Live life for the moment because everything else is uncertain!

Tjenare people!

Skrev inatt att jag skulle sova och klockan var tre. Stängde av datorn och kunde verkligen inte sova, somnade inte förrän halv 8 imorse kanske. Gick sedan upp halv två för att mamma väckte mig, solade lite på balkongen, käkade frukost och fikade lite sedan, efter nån timme så drog vi iväg och badade och var där i ungefär två timmar, sjukt skönt i vattnet, efter det hem och käka och sen tog jag ett bad och så nu sitter jag här! Trevligt va?.. Eh, not. 
Nej, men, ja, förhoppningsvis blir det stranden imorgon igen, fast en längre stund, ska ner och köpa lite sololja och lite smått på stan imorgon förmiddag innan vi drar! 
 
 Sökte på ''tanning'' på We♥It - Hittade då denna bild och så här ska jag se ut imorgon efter vi varit på stranden! ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback