Live life for the moment because everything else is uncertain!

But baby if you say you want me to stay, I change my mind.

2013 nu, ett nytt år, förmodligen kommer det bli ett bra år! Januari kommer gå åt att packa, februari flyttar vi till en stor lägenhet, jag får ett helt eget rum igen, jag bor hos mamma igen och ska fortsätta plugga på IV fram till sommarn, sen efter det, ska jag gå något riktigt bra program, för att sedan söka jobb, inte här i sverige dock, utan i England, största möjligheten är ju London, men funderar på Doncaster också, jag vet inte riktigt. Jag ska börja lära mig dricka Yorkshire te, har aldrig smakat dock, kanske är asgott? Får kolla efter det i en affär, tror nog inte det finns på en mataffär, men vem vet? Jag kommer alltså flytta till en lägenhet i England. Det är iallafall hur mina planer ser ut nu, jag kanske ångrar mig om 2 år, det vet jag inte, men just nu så vill jag verkligen det. Bara att kolla på bilder från jul och nyår där, alla affärer åååh, dör. Såatteh, hejdå sveeeeeeeeeerige? :)
- Kommer jag inte i närheten av england, så blir det en större stad, stockholm eller göteborg kanske.
uh, vill inte tänka så. JAG SKA KLARA DETTA, MINA DRÖMMAR SKA GÅ I UPPFYLLELSE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback