Live life for the moment because everything else is uncertain!

You don't know, oh, oh, your maths skills are terrible

Hallo. Varit i skolan idag, var något förvirrad, först skulle vi vara i ett klassrum, fick uppgifter och allt. Sen helt plötsligt skulle jag byta grupp, lärare och allting, så ah, då fick jag jobba matte hur länge som helst, var totalt förvirrad. Efter det så var det iallafall lunch och där satt jag då med Alexandra och R och garvade hela tiden och var.. förvirrad? Fick passerkort osv.. Haha, what ever, sen gick vi till min nya lärare / eller nått? och då fick jag veta att jag skulle prata med solärarna imorgon och att jag skulle få dator och så fick jag sluta runt halv ett då. Efter jag fick sluta gick vi (jag och syster) till donken och tog varsin dricka och dela på en stor pommes! Gött. Sen in på Ica maxi, köpte en typ ''tidning'' fast var bara posters med One Direction i den, efter det gick vi till bussen och väntade ett tag på den och sen åkte vi hem, satt vid datorn ett tag och så ringde mamma och sa att vi skulle till Ica och handla, så handlade och sen hem och käka, fast hade satt ungen på fel grej så det tog typ 100 år innan jag kunde äta och dom hade redan ätit klart, haha..  Efter det la jag mig här framför datorn och här ligger jag fortfarande! Men ska ta mig upp och göra en kopp te, eftersom att det är så förbannat kallt här. Puss hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback