Live life for the moment because everything else is uncertain!

Take me to London

En vacker dag är jag i den vackra staden. Faktiskt. Har till och med börjat kolla lägenhet där borta. Visserligen har jag börjat kolla efter lägenhet här i Sverige också, för att kunna ''lära mig'' att bo ensam och sen spara lite pengar. 
Men jag ser fram emot att inom 2 år så är jag där borta. Jag har kollat på bloggar, bilder och allt möjligt, så jävla underbart det verkar vara. Jag kan verkligen inte vänta, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men att bo ca 15-20 minuter ifrån Oxford Street & Big ben, att kunna dricka en kaffe på starbucks varje dag, att få inreda en lägenhet som är på 10 våningen och ha utsikt över hela stan, det är en stor dröm. 
Large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback