Live life for the moment because everything else is uncertain!

Waynes Coffee and other things.

Hello people! Dagen idag började med att jag vaknade elva, slängde på mig kläder och drog till stan för att möta upp mamma där, så gick vi några ärenden där och sedan till Waynes och drack kaffe, efter det ner till Dollar/Rusta/Ica Maxi och kollade och handlade lite, slutligen köpte vatten på Lidl och gick hem. Så sjukt äckligt varmt ute, stod 16 grader på termometern innan jag klädde på mig, så tänkte att långa shorts och tshirt skulle passa lagom, men detta stämde då inte, skulle tagit korta shorts och linne. Fyhelvete. Nu är det verkligen sommar!
 
Fick ett hjärta i latten ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback