Live life for the moment because everything else is uncertain!

Ååh, yes, vad bra jag var på att blogga då?

Fast näe, hur bra är det när man gör typ tre inlägg och inget mer?
Två dagar senare, så sitter jag här igen. Fy på mig, men jag är så jävla upptagen med att göra absolut ingenting om dagarna, det gör inget va? Nä, men pluggar och sånt på vardagarna och igår - Lördag, så har jag bara chillat runt i min pyjamas, gick upp vid 12 och så har jag mest suttit vid datorn och teven och sådant. Men IDAG, söndag, ehum, ska jag nog börja med att sova, haha, har inte gått och lagt mig än, men vad gör det, det är förfan helg och jag är 18 år och får skylla mig själv, blablabla. Jag bara skriver en massa strunt, vet inte riktigt vad jag ska blogga om. :o



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback