Live life for the moment because everything else is uncertain!

Bad Update Again.

Men i vilket fall, helgen har varit sjukt bra tycker jag. I fredags så chillade jag mest och sen satt vid datorn hela natten med syster och bara myste i köket med godis och läsk och sådant.
Lördag, sov jag fram till tre, men gick inte upp förrän fyra och sen käkade och bara gick runt lite, hade dock problem att somna och så skulle jag upp tidigt idag, (söndag)
Och så idag, söndag;
Haft en sjukt bra dag idag. - Trots att jag var tvungen att gå upp tidigt.
Runt lunch så kom Micke och morfar hit med min och syrrans mopeder och så min skateboard. Moppen verkar inte fungera superbra, men den verkar inte vara sönder heller. För den lyser, låter och allt men motorn går inte igång... Hm. Men i vilket fall så efter det när vi skulle käka så kom Jörgen upp med sina små flickor och så... käkade vi tillsammans allihop, riktigt mysigt och riktigt kul att träffa båda morbröderna på samma gång. Inte något man gör varje dag, vid några tillfällen ville jag inte att dagen skulle ta slut. Efter käket så blev det kaffe och pepparkakor och allmänt prat, men tråkigt nog var Micke och morfar tvugna att åka, så dom gick ner och vi tog hand om tjejerna en stund, sen chillade jag och Jörgen och spelade fotbolls spel på mobilerna och sen så efter ett tag gick vi ut och lekte i lekparken medans mamma var och träffade en av hennes kompisar och när mamma kom hem så var Jörgen och tjejerna fortfarande kvar, så vi satt och kolla på matchen Saik - Hammarby på teve och sen beställde vi gott käk, familjepizza som Jörgen, syrran, morsan och tjejerna dela på, själv åt jag bara kebab kött, haha, fast dom andra åt lite av kebaben och stripsen också. I vilket fall, har varit en helt underbar söndag.♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback