Live life for the moment because everything else is uncertain!

Orkade liksom inte blogga tidigare.

Men i vilket fall, när jag väl kommer till skolan, vad händer då? Jo, jag köper en kaffe, går upp och sätter mig i en av dom stela sofforna vid datorn utanför klassrummet, väntar på att lektionen ska börja, men inte fan kommer lärarn, inte någonting, såg ingen av eleverna som brukar gå med mig heller, så när nästa lektion skulle börja så gick jag dit och vad händer då? Det går inte ens att komma in i den korridoren, med andra ord; den var låst. och så tittade jag in genom ett fönster och såg en lapp på klassrums dörren att lektionen var inställd. Fruktansvärt roligt. Så jag skyndade mig ner och ut till bussen, fick lov att springa för att hinna med den, sen byta på rese och var tvungen att skynda mig då för att gubben var påväg att stänga dörrarna, väl när jag ska hoppa av bussen står en tant där och blockerar allt med sin rulator, trodde inte jag skulle komma ut.. När jag kom hem sen käkade jag nudlar och sen satte jag mig vid datorn och satt några timmar, tog en dusch och satte mig här igen och så har jag gjort mig en kopp te. Och nu sitter jag här .. Igen. Låter kul va? Fyfan vad drygt. Kunde med andra ord legat kvar i sängen och inte stressat till bussen (började visserligen sent, men ah, ni vet hur det är när man somnar om efter veckarklockan ringt, så vaknar man klockan elva och har nästan försovit sig när det är sovmorgon.) SUCK. Men ja, jag ska komma på något intressant att blogga om, för detta är kanske inte det roligaste, men vad har man en blogg till? Alla bloggare skriver ju om sina dagar, så varför kan jag då inte skriva om mina? :) + att jag hade värsta vårkänslorna och så börjar det snöa, man bah ''HALLÅ, JÄVLA SVERIGE'' typ?..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback