Live life for the moment because everything else is uncertain!

So can we start all over again?

Ska testa börja om. Börja blogga ordentligt igen, med andra ord.
 
Så, vad har hänt den senaste tiden? Inte alls mycket. Har haft skola och sportlov. Ätit ute nån gång, köpt godis och fikat. Dom senaste dagarna har det varit underbart väder, har verkligen fått vårkänslor nu! Så dom två senaste dagarna har jag faktiskt inte varit inne så mycket. - Just nu är det mitt i natten typ, så jag ska sova några timmar, sen klockan nio börjar jag skolan, drygt som bara fan, men efter det är det helg, ÄNTLIGEN. Ska ladda ner blogg appen på mobilen, så kan jag blogga mera. Pusshej!
 
Bild på en av dom vackraste tjejerna i hela kändis världen. En tjej som jag skulle dö för att få se ut som, dö för att ha hennes röst och dö för dialekten. Perrie Edwards.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback