Live life for the moment because everything else is uncertain!

I am sailing, tormy waters, to be near you, to be free.

Så, eftersom att jag ska börja blogga igen (som ni såg i det förra avsnittet.) så kan jag skriva om dagen idag.
 
Idag;
Jag gick upp cirka.. eh, 1 kanske? Men vaknade runt halv tolv.
När jag väl gått upp så käkade jag och syrran frukost, mumsigt! Fast mjölken smakade skit och det smakade skit med te också, nu har vi köpt ny mjölk och förhoppningsvis smakar den bättre. Efter frukosten gick jag in och la mig ett tag till och sen satte jag igång lite musik och klädde på mig och plattade håret och efter jag var klar gick jag in till syrran och vi snackade ett tag. Typ 10 minuter senare gick vi ut och tog moppen ner till Örta och käkade hemma hos L, mamma var redan där, så innan maten var kvar gick jag ner till macken och köpte hamburgedressing och sen käkade och sen åkte till macken och pumpade däcket på moppen, åkte tillbaka till L och drack en kopp kaffe, sedan drog jag och syrran iväg på moppen igen och skulle kolla nere vid båthamnen och sådant, sedan åkte vi någon väg och var halvvägs till sjön, så vi åkte dit och kände på vattnet och sedan skulle vi en väg hem och hamnade halvvägs till storvik (yolo) och så svängde vi in på en annan väg och var då i Stensätra! Väl framme i Björksätra så gick vi in på Ica och syrran handlade lite och så äntligen hem. När jag kom hem var jag rätt uttråkad, så bytte om och efter ett tag gick jag ut och fotade lite, plockade maskrosblad till kaninerna och sånt, sen drog vi till affären och köpte nödvändiga saker som schampo och sådant, efter det hem och satte mig här. Har haft en sjukt bra dag ändå, imorgon ska det tydligen vara varmt ute, så får hoppas på ännu bättre dag!
[bilder på sjön från idag.]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback