Live life for the moment because everything else is uncertain!

Now you say you're lonley, you cried the whole night trough, well you can cry me a river, cry me a river, i cried a river over you.

Hej, igen. Har verkligen inte varit så bra på att uppdatera. Kanske blir roligare att göra det nu när det är fint väder och SNART sommar. Idag har jag åkt moppe i tshirt, asnice och sen har jag gått med shorts hela kvällen, även ute, sjukt skönt alltså! Älskar värmen!
Träden har slagit ut!
 
Men ja, vad har hänt på senaste tiden?
Well, väldigt mycket pollen, så har ju fått börja på riktigt med allergitabletter, hämtat ut astmaspray och sådant.
Jag har varit i Gävle och käkat på donken och köpt en sjukt snygg tshirt.
Jag har hoppat av skolan, tänker inte gå in på detaljer, men känner att jag är väldigt skoltrött och jag kan ALLTID gå tillbaka till skolan och ska kanske gå folkhögskola till hösten, dessutom, hade jag fortsatt nu så hade jag ändå fått gått ett år till på IV (plugga upp betygen) och jag sa ju det, får jag gå 3 år och plugga upp betygen så hoppar jag av efter andra. Men sen trivdes jag inte jätte bra i skolan här heller, annat är det ju hemma, jag stormtrivs här hos mamma, så det är skönt att vara tillbaka hemma efter 2½ år. Så på Tisdag ska jag in och lämna skoldatorn och lite sådant (uh, kommer inte ha en dator då min är sönder.. men jag har mobilen som tur är!)
 
Så, vad har mer hänt? Har njutit av vädret och åkt en del moppe. Druckit mycket kaffe och haft det allmänt gött bara!
[Lite swag har man ju allt!]


Allt blir nog bra ska du se med allt. Som du säger skolan står kvar. <3

Svar: Japp :) <3
Amanda

2013-05-09 · 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback