Live life for the moment because everything else is uncertain!

The rain won't stop falling

{Rubriken har inget med inlägget att göra.. Eller lite? Eh.}
 
Så.. Eh.. Ja, jag vet att jag inte bloggat något, men har inte orkat, har ingen dator för att vara ärlig, var ju tvungen att lämna in skoldatorn och sen orkade jag inte blogga via mobilen och har heller inte haft orken att låna mammas dator.. Fast nu sitter jag vid hennes dator i alla fall. Haha.. Funderar på att ändra bloggdesignen, men jag vet inte riktigt, vi får se vad denna unga kväll har att erbjuda.. Dvs om jag hittar bilder som passar och sådant.
 
Men i alla fall, har umgåtts med kusin, solat på stranden, umgåtts med syrran, druckit te, kaffe, sovit och sovit och läst dom senaste dagarna.. Ifall det var intressant.. Haha. Näe, men tro om jag ska fortsätta dricka mitt te nu.
Har nämligen tagit in te, socker, ett glas mjölk och vatten kokaren in på mitt rum, eftersom att jag har städat det så fint idag, det har inte varit städat på någon/några månader, inte såhär mycket i alla fall.. Nu är allt i sin ordning, förutom att jag spillde lite socker nyss då, men ah, annars så..
 
Ute regnar det, eller har regnat, är lite mörkt nu så jag ser inte riktigt. Jag som verkligen vill ha sol! Tur det inte är kallt väder i alla fall, har gått i shorts i flera dagar nu, ÄNTLIGEN SOMMAR! Eller, som vissa säger ; Försommar. Whatever. PUSS SÅ LÄNGEEEE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback